Search Engine Marketing

Servicii Promovare Google

Search Engine Marketing (SEM) din limba engleză se traduce ca marketing pe motoarele de căutare. În Moldova acest tip de promovare se rezumă la promovarea în Google, peste 80% din utilizatorii care au acces la internet folosesc anume acest motor de căutare. La nivel internațional mai există motoare de căutare precum Yahoo, Bing, Yandex etc.

 

Search Engine Marketing este o metodă de promovare pe internet folosind optimizarea și publicitatea pe motoarele de căutare. SEM folosește SEO cu scopul îmbunătățirii rezultatelor în SERP (Pagină cu rezultate, returnată de un motor de căutare) atunci când folosim campaniile Pay Per Click (publicitatea plătita) pe Google, Yahoo sau pe site-uri afiliate.

 

SEM este un proces care oferă rapid vizibilitate în motoarele de căutare imediat după ce a fost setată campania de publicitate pentru anumite cuvinte cheie (Pay Per Click ). Poziționarea în top se va menține până va fi consumat bugetul alocat. După finisarea bugetelor, traficul către site-ul tău va fi asigurat doar de căutările organice neplătite (datorită SEO).

search-engine-marketing

Instrumente de plasare a publicității în motoarele de căutare

Campaniile Pay Per Click se realizează cu ajutorul următoarelor instrumente:

  • Google Adwords
  • Yahoo! Search Marketing
  • Microsoft adCenter etc.

În Republica Moldova peste 80% din căutări în internet se efectuează prin Google.

Deci, pentru a avea o campanie SEM reușită trebuie să ținem cont de trei criterii principale: conținut relevant, link-uri friendly, cuvinte cheie setate.

 

Pentru cele mai bune rezultate de promovare folosind SEM se recomandă umătorii pași consecutivi:

  • Optimizarea SEO generală a site-ului (baza pe care se crează campaniile Pay Per Click)
  • Setarea campaniilor Pay Per Click (obținerea rapidă și imediată a vizibilității site-ului în motoarele de căutare)
  • Optimizarea SEO continuă a site-ului (prezența permanentă în topul motoarelor de căutare)
Comandă servicii de promovare în Google