OPTIMIZAREA SEO ȘI TIPURILE DE CONTENT PE SITE

SEO tipuri de content

Optimizarea unui site pentru motoarele de căutare (SEO) este în strînsă legătură cu informația (contentul ) pe care o avem pe site, ușurința de navigare a utilizatorilor pe site, valoarea informației pentru clienți cît și răspindirea acesteea în internet (pe site-uri de socializare, informaționale, bookmarking, prin email etc) folosind o strategie complexă de marketing online.

 

Pentru a avea un site optimizat pentru motoarele de căutare dar în același timp să fie util pentru utilizatori e nevoie să creăm diverse tipuri de content/ informație (texte, foto, video) pe site. Scopul contentului este de a aduce valoare adăugata produselor/ serviciilor oferite de companii mărind încrederea potențialilor clienți față de acestea cît și optimizarea site-ului pentru motoarele de căutare (SEO).

 

TIPURI DE CONTENT PE SITE

Deci, pentru a spori credibilitatea față de produse și servicii cît și a majora vînzările e nevoie să plasăm pe site următoarele 3 grupe de content:

  • Content Navigațional
  • Content Informațional – Educațional
  • Content Tranzacțional

CONTENT NAVIGAȚIONAL

Contentul Navigațional reprezintă totalitatea textelor, fotografiilor, video-urilor care le plasăm în categoriile și subcategoriile site-ului unde este plasată informația generală despre companie, branduri, servicii, produse.

 

Scopul Contentului Navigațional este de a face cunoștință, familiariza potențialii clienți sau celor existenți cu compania cu privire la branduri, produse și servicii care le oferă aceasta.

 

CONTENT INFORMAȚIONAL – EDUCAȚIONAL

Contentul Informațional – Educațional de obicei este plasat în categoria “Blog” al site-ului care reprezintă la rîndul său informație detaliată despre produsele și serviciile oferite, informație “How to…” – cum se utilizează produsele și serviciile oferite, răspunsuri la întrebări frecvente, retrospective legate de activitatea companiei, lansare produselor, serviciilor noi, studii de caz, interviuri etc.

 

Scopul Contentului Informațional – Educațional este de a oferi infomație detaliată despre brand, produse, servicii cât și mărirea credibilității acestora pentru client.

 

CONTENT TRANZACȚIONAL

Contentul Tranzacțional reprezintă informația plasată pe site sub formă de articole (text, foto, video) cu tentă comercială și anume oferte, promoții, reduceri, concursuri etc. Ca regulă acest tip de content este plasat în categoria “Promoții”, ocategorie a site-ului unde utilizatorii pot face cunoștință cu toate ofertele promoționale disponibile la moment.

 

Scopul Contentului Tranzacțional este de a vinde produsele și serviciilor oferite de companie.

 

FORME DE CONTENT

Contentul poate fi creat și plasat pe site sub diferite forme. Cel mai popular content sunt textele, fotografiile și video-urile. De asemenea, în dependență de necesități și posibilități pot fi create grafice, diagrame, infografice, spoturi audio etc.

 

Este foarte important faptul că e nevoie de adăugat în permanență informație nouă pe site. Folosind cuvinte cheie relevante businessului dvs în texte, video veți câștiga un loc de top în motoarele de căutare.

 

CONCLUZIE

Contentul este cheia succesului în promovarea site-ului în motoarele de căutare, iar optimizarea site-ului (SEO) este în strânsă legătură cu acesta.

 

P.S. Informația de calitate necesită a fi împărtașită cu cei din jur.