INTERVIU CU ANDREI HARET, SPECIALIST ÎN DIGITAL MARKETING

INTERVIU-Andrei-Haret-2015

Interviu realizat cu Andrei Haret, Managing Director la Digital Lab, parte a grupului Vivaki Moldova, specialist în Digital Marketing.

 

Cine este Andrei Haret?

Sunt ceea ce fac. Îmi iubesc familia, iubita, prietenii. Sunt viața activă pe care o practic: Goju Ryu Karate Do, ciclism, înot. Eu sunt ceea ce citesc în cărți și pe ”net”, și scriu pe paginile sitului andreiharet.com. Eu sunt ceea ce lucrez.

 

De ce ai ales anume domeniul Digital Marketing? A fost din pasiune, în urma studiilor la universitate sau domeniul te-a ales pe tine?

Am absolvit facultatea de Cibernetică și Informatică Economică (ASEM) dar în cursul doi mi-am dat seama că programarea e prea seacă pentru mine, mi-am dorit să fiu mai aproape de oameni și ocupațiile acestora și până la urmă m-am trezit în sfera pe care acum o numesc Digital Marketing.

 

Cum ai devenit specialist în Digital Marketing?

Sunt aproape 8 ani de la începutul acestei “călătorii”. Încă de la universitate m-am angajat ca webmaster într-o companie franceză. După un an și jumătate am trecut la Moldcell unde timp de 5 ani am fost responsabil de toată comunicarea și proiectele online ale companiei, inclusiv am coordonat un proiect în Social Media în Stockholm. Ca apoi, în iunie 2014, fiind în căutarea unor noi provocări m-am angajat la Digital Lab, parte a grupului Vivaki Moldova, în calitate de Digital Strategy Manager, iar recent am devenit Director Executiv a acestei companii.

 

Ce calități te-au ajutat să ai success în Digital Marketing?

Spiritul de observație, perseverența, exigența, punctualitatea, corectitudinea, coerența.

 

Care sunt sursele de informare care te ajută să îți îmbunătățești cunoștințele din domeniul professional?

Google it!

 

Te simți responsabil de educarea pieții sau a clienților cu privire la serviciile pe care le prestezi?

Da. Cu părere de rău Moldova a rămas în urmă față de tendințele internationale în domeniul publicității online. Din această cauză fără educarea clienților potențiali și curenți, fără înțelegerea din partea lor a tuturor proceselor și efectelor ce rezultă din promovarea online este imposibil de a dezvolta un business în această direcție.

 

Care sunt tendințele pieții din Moldova în Digital Marketing?

Față de marketingul tradițional care în perioadele de criză a suferit stagnări, Marketingul Digital crește stabil din an în an. Tendințele pentru anul 2015 în publicitatea online este utilizarea tot mai mare a publicității video, crearea și implementarea strategiilor complexe 360, se pune un accent tot mai mare pe Social Media Marketing și transpunerea campaniilor TV în mediul online, pentru a mări efectul acestora.

 

Enumeră 3 companii în care ai vrea să lucrezi.

Google, Apple, Facebook.

 

Cine sunt oamenii, personajele care te inspiră?
1. Tata, mama
2. Verișorul Marius
3. Leon (Jean Reno)
4. Steve Jobs

 

Enumeră 3-5 lucruri care sunt neapărat pe masa de lucru.
Lap top, Iphone, hârtie A4, creion, radieră.

Andrei-haret-digital-marketing

Îți mulțumesc mult pentru interviu!