SUGESTII UTILE ÎN MARKETING DIGITAL

sugestii-digital-marketing

În acest articol vom aduna sugestii, concluzii, hint-uri utile din domeniul Digital Marketing.  Toate sugestiile, concluziile au fost acumulate de-a lungul anilor de experiență, lucrând asupra diverselor proiecte.

 

  • Să modifici URL-urile unui site web în totalitate de 3 ori timp de 6 luni si să intrebi specialistul SEO care sunt poziționările site-ului în Google, e ca și cum ai întreba o fată care a fost violată de 3 ori cum îi merge.

 

  • A avea așteptările ca un site web să fie găsit în Google fără a fi optimizat pentru motoarele de căutare, e la fel cum ai printa un flyer, l-ai depozita  în sertar și ai aștepta ca cineva să îl citească.

 

  • Optimizarea SEO nu este un proces care trebuie să înceapă după ce un site a fost deja creat. Ea stă la baza creării un site web, la fel cum proiectul de construcție stă la baza construcției unei case.

 

  • Promovarea online nu se rezumă doar la plasarea bannerelor online. Plasarea bannerelor online are un impact pe termen scurt asupra vînzărilor, iar strategiile de business ale companiilor care se ocupă exclusiv de așa gen de promovare, pot fi pozitionate la acelasi nivel cu cei, care vând haine la piața, cumpărînd marfa mai ieftin și vînzînd-o mai scump. Daca mă întrebați dacă asta lucrează, vă răspund, da, e cea mai ușoară cale de a face bani în acest domeniu.

 

  • Content Marketingul și optimizarea SEO sunt unicile metode de promovare pe termen lung. Doar aceste metode de promovare îți pot aduce clienți reali pe termen lung, din investițiile făcute anterior. Da, primele rezultate,  provenite în urma acestor modalități de promovare,  apar foarte greu. Nimeni nu a devenit campion din prima zi.

 

  • Metodele de promovare/ plasare publicitate, care îți aduc rezultate din prima zi, sunt și cele mai scumpe.

 

  • Promovarea se face prin valorificarea unui brand. Publicitatea e doar o metodă de a face văzut un brand. Dacă un brand nu are o valoare în sine, atunci e nevoie de mai multă publicitate. Investiți în valoare, investiți în promovare – acestea sunt unicile soluții de a dezvolta un brand pe termen lung.

 

  • Site-ul web este biroul online al unei companii. Utilizatorii site-ului trebuie să găsească răspuns la toate întrebările despre produsele și serviciile companiei,  în așa mod ca să nu le rămână decât să le comande/cumpere. Transparența informației pe site este și transparența companiei. Cît de credibilă este compania ta/site-ul tău?

 

  • La etapa creării designului unui site web dacă nu se ține cont de conținutul care trebuie să apară pe site este ca și cum ai oferi unui bun prieten o cutie goală frumos împachetată de ziua lui. Site-ul trebuie să fie util, nu doar frumos.

Ți-a plăcut articolul? Te încurajăm să-l distribui. Susține educarea pieței din Moldova cu privire la promovarea online.