PLASARE ARTICOLE PR PE SITE-URI DIN MOLDOVA

articole pr moldova

Plasarea articolelor PR / comerciale pe site-uri informaționale, bloguri este o metodă eficientă de promovare online. Este parte componentă a strategiei de content marketing a unei companii.

 

Articolele PR sunt eficiente atunci cînd vrem să lansăm produse și servicii noi pe piață, cînd vrem să cumunicăm o noutate importantă, vrem să împărtășim experiența și expertiza companiei.

 

TIPURI DE ARTICOLE PR / COMERCIALE

  • Articole Informaționale – articole care au scopul de a informa în masă  auditoriul țintă despre un anumit eveniment, noutate importantă legată de companie sau brand.
  • Articole Educative – articole care au scopul de educare a pieței, articole care vor conține informație cu privire la analiza pieței, trenduri, studii de caz.
  • Articole Tranzacționale – articole care au scopul de a vinde direct sau indirect produse sau servicii.
Vezi mai multe detalii despre tipurile de content a unui site web.

 

OBIECTIVE ȘI BENEFICII PLASARE ARTICOLE PR

  • Comunicare – plasarea articolelor PR ne permite să avem o comunicare eficientă dintre un brand și clienții săi.
  • Consolidare brand – plasarea articolelor PR ne ajută să creăm un brand văzut și auzit în mediul online, ne ajută la crearea unei imagini pozitive a companiei.
  • Atragerea traficului calitativ – plasând articole pe site-uri informaționale, bloguri contribuim la atragerea traficului calitativ către site. Tot ce e nevoie este să inserăm câteva link-uri în textul articolelor astfel ca utilizatorilor să le fie ușor să treacă către site-ul companiei unde vor găsi mai multă informație relevantă despre subiectele ce îi interesează.
  • Optimizarea SEO – acest beneficiu rezumă din punctul de mai sus, plasând articole PR contribui la acumulare back-linkurilor  și a mențiunilor unui brand pe site-uri externe, factori SEO importanți în optimizarea externă a unui siteweb.
  • Creșterea vînzărilor – plasarea articolelor are un efect direct cât și indirect în creșterea vânzărilor unei companii. Efectul direct este atunci cînt articolul conține informație nemijlocit despre un produs  sau serviciu, eveniment (vânzare bilete) iar îndemnul la acțiune este cumpărarea acestora. Efectul indirect rezumă din creare unei imagini positive față de brand prin plasarea articolelor educaționale sau informative.

 

PREȚURI PLASARE ARTICOLE PR (VALABILE PENTRU ANUL 2016)

 

Site InformaționalPreț/TVA
unimedia.md90,00
point.md57,00
agora.md90,00
diez.md50,00
jurnal.md160,00
realitatea.md50,00
timpul.md80,00
publika.md60,00
protv.md200,00
kp.md40,00
allmoldova.md96,00
noi.md60,00
Site InformaționalPreț/TVA
golos.md50,00
bani.md50,00
locals.md90,00
perfecte.md50,00
promotime.md50,00
inprofunzime.md100,00
acasatv.md35,00
mama.md30,00
mamaplus.md30,00
unica.md72,00
eumama.md35,00
ea.md45,00
*Prețurile de mai sus sunt exprimate în Euro, pentru plasare articole în format text (500 de cuvinte) + 1 poză.
Articole utile:

 

Ai nevoie de servicii de plasare a articolelor în mediul online? Nu ezita să ne contactezi – 079 298 791.

Ți-a plăcut articolul? Te încurajăm să-l distribui.