Interviu cu Victor Cernomorcenco, specialist în Marketing Digital

victor-cernomorcenco-marketing
Cine este Victor Cernomorcenco? Specialist în Marketing Digital cu experiență acumulată în companii comerciale și agenții de publicitate. Cum vezi tu marketingul în Moldova, cât de aproape suntem de trendurile internaționale? Suntem departe de marketingul inteligent existent în Europa de Vest sau SUA. Și aici un exemplu: strategiile de inbound marketing (SEO, content marketing etc.) [...]
0

Brand-uri autohtone – dincolo de identitate vizuală

branduri-autohtone-moldova-analiza

În prezent, în termeni juridici ca “marcă înregistrată”, termenul “brand” a fost preluat din limba engleză și se traduce ca “întipărirea unui simbol”, pentru a stabili apartenența. Actualmente, proprietarii de afaceri încearcă să își deosebească întreprinderile, produsele și serviciile cu cele ale concurenților, iar acest fapt dă naștere unui proces de comunicare prin care se […]

0

Interviu cu Aliona Rotaru, project manager Armenească 13A Coworking Space

Aliona Rotaru Project manager Armenească 13A

Armenească 13A a devenit un spațiu tot mai popular și îndrăgit în cercul specialiștilor în marketing din Chișinău, datorită faptului că aici se organizează evenimente la care participă experți, specialiști și amatori din domeniu, care împărtășesc cunoștințe și experiențe utile. Te întrebi cine organizează toate aceste evenimente minunate? Te invit să o cunoști mai bine pe Aliona […]

2

Inbound vs Outbound marketing: definiții, beneficii, statistici

inbound-outbound-marketing-moldova

Astăzi vom discuta despre diferența dintre Outbound marketing și Inbound marketing și cum acestea pot fi folosite în strategia de promovare a unei companii. Informația de mai jos vă va ajuta să faceți o alegere corectă a canalelor de comunicare dar și să înțelegeți mai bine diferența dintre marketingul tradițional bazat pe plasare publicitate directă și […]

2